Bouwjaar | 14-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.378 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-472-JN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.378 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-472-JN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohūs Haren |
Contactpersoon | Jelle Bouma |
Adres | Felland 2 |
Postcode | 9753 TA |
Plaats | Haren Gn |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5343639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohus.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 251 kW (341 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 186 kW (253 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Actieradius: 695 km (45 km elektrisch, 650 km brandstof)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.069 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 12 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 26,222222222222 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 177 - € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Autohūs Selekt garantie: Wanneer u kiest voor dit afleverpakket, gaan wij zo trots als een pauw de auto aan u afleveren. Wij voorzien de opgefriste auto van onderhoud volgens fabrieksschema, 6 maanden garantie, halve tank brandstof en Europese Mobiliteitsgarantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; - 6 maanden garantie, - Gereinigd in- en exterieur, - Halve tank brandstof, - Nieuwe APK, - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Een rijdend driedelig kostuum! Daar zou je deze schitterende XC60 T6 Inscription mee kunnen vergelijken. Je kijkt toch nog één keer. Deze mooie Plug-in hybride is net bij ons binnen en valt op. Zowel aan de binnen- als buitenkant ziet hij er super uit!
Dat erg nette lederen interieur is verwarmd, elektrisch verstelbaar met geheugen en daarbij is de zitting verlengbaar en de lendesteun elektrisch instelbaar. Uiteraard allemaal op te slaan in uw profiel of te koppelen aan uw persoonlijke sleutel. De T6 Hybride aandrijving geeft u de mogelijkheid om de eerste (tot wel) 47 kilometers op (uw eigen opgewekte?) stroom te rijden voordat er een soepele en bere sterke verbrandingsmotor aan gaat. Hiervoor hoeft u zelf, behalve laden via het stopcontact, niets voor te doen. Aan luxe is bij een Inscription al veel aan boord. Maar zoals onderstaande lijst getuigd, was de eerste eigenaar niet zuinig met het aanvinken van opties.
Opties Benaming
000010 POWER SEAT, PASSENGER
000011 HEATED FRONT SEATS
000065 HEADLAMP CLEANERS
000117 Graphical Head Up Display
000132 IntelliSafe Assist (ACC)
000139 360ŗ Camera
000179 TINTED REAR GLASSES
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.