Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.780 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-555-BV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.780 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-555-BV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Potgieter B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceresstraat 11 |
Postcode | 9502 EA |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 613405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.potgieter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2018 - jun 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 235 kW (320 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 235 kW (320 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.015 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.700 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Ze gaan jaren- en jarenlang mee zonder in te boeten aan kwaliteit en prestaties. Bovendien zijn Volvo's zo innovatief gebouwd dat ze nauwelijks verouderen in technologie. 'Volvo for life' dus. Een robuuste viercilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. Dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak en het heerlijke lederen interieur is het soms bijna jammer dat u op uw bestemming moet uitstappen. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Wat een comfort, wat een wegligging! De luchtvering en de comfortstoelen maken elke rit gerieflijk. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing en dakrails.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. Overzicht, informatie en functionaliteit: dat biedt het digitale dashboard. Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dashboard met spraakbediening, connected drive services, high performance audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing en kruisend verkeer detectie.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo XC60 samen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Onbedo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.