Volvo XC40 T5 Hybride R-Design | Standkachel | Stuurverwarming | On call

€ 29.950,-

Bouwjaar 16-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.832 km
Deuren 5
Kenteken Z-542-DR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.477 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Volvo XC40 T5 Hybride R-Design | Standkachel | Stuurverwarming | On call


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.832 km
Deuren 5
Kenteken Z-542-DR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.477 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohūs Haren
Contactpersoon Jelle Bouma
Adres Felland 2
Postcode 9753 TA
Plaats Haren Gn
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5343639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 192 kW (261 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Aantal cilinders: 3

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Actieradius: 700 km (50 km elektrisch, 650 km brandstof)

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 187 x 166 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.712 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 12 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 1-fase, 3.6 kW, 12 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 41 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,6 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 3

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Bovag 12 maanden: Wanneer u kiest voor dit afleverpakket, gaan wij zo trots als een pauw de auto aan u afleveren. Wij voorzien de opgefriste auto van onderhoud volgens fabrieksschema, 12 maanden garantie, halve tank brandstof en Europese Mobiliteitsgarantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Een T5, die benaming van de motor gaat al jaren mee. Eind jaren 90 stond hij voor een flink opgefikte 5 cilinder benzine. Niet bekend om een laag verbruik, wel ontzettend duurzaam, het merendeel rijdt nu nog rond!

In 2020 is de benaming gedeeltelijk overeenkomend. Die duurzaamheid is nog steeds gegarandeerd, echter is het verbruik gelukkig flink verminderd! De auto betreft een plug-in hybride en is hiermee in staat om de eerste 50 kilometers elektrisch af te leggen. Idealiter op uw eigen opgewekte zonnestroom!?

Voor het laden is geen laadpaal nodig, een wandcontactdoos volstaat om de auto in ruim drie uur op te laden. Perfect voor alle lokale (forens) ritten! Mocht u toch verder gaan, brengt de 'normale' verbrandingsmotor u overal zonder verplicht laden.

De auto is net bij ons binnen en wordt nog gepoetst. Belt u ons voordat u in de auto stapt? Dan zorgen wij dat hij voor u klaarstaat.

Wie wij zijn?
Wij werken met een grote glimlach in Haren, onder de rook van Groningen. Is dat (te) ver weg voor u? Of heeft u dezelfde werktijden waardoor u liever buiten openingstijden deze auto wil zien? Wij denken graag met u mee en zoeken naar een oplossing!

Direct contact? Bel naar 050 534 36 39.

100

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming

De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?

Autotest | Volvo XC40 Natuurlijke doorstroming

De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.

Plus

  • nette prijs
  • groot bereik / snel opladen
  • comfortabel

Min

  • lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
  • voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken

Conclusie

De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.

Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.

Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.

Deel deze advertentie