Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion Comfortline Executive Trekhaak, Stoelverwarming, PDC
€ 911,-
Bouwjaar | 06-09-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bue Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paterswoldseweg 139 |
Postcode | 9727 BE |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debueautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion Comfortline Executive Trekhaak, Stoelverwarming, PDC
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat
- Tellerstand: 239900 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: zilver Metallic
- Kleurnaam: Reflex Zilver metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Comfortline Titaan
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1432 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
Pakket: Winter pakket
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Executive pakket
- Alarm klasse 3
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatiesysteem
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Parkeersensor voor en achter
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Er zijn momenten dan ruilen we een auto in waarvan als we de staat van de auto zien, we verbaast zijn als we de kilometerstand zien. Zo ook met deze keurig onderhouden Volkswagen Passat Limousine. Deze stamt van de tweede eigenaar en is door de jaren heen altijd vertroetelt. Er is nooit bezuinigd op het onderhoud. De volgende eigenaar kan daardoor nog jarenlang plezier beleven aan deze nette Volkswagen. In de Comfortline uitvoering is deze van alle gemakken voorzien:
- Verstelbare voorstoelen met elektrische lendensteun
- Cruise control
- Driespaaks lederen multifunctione
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.