Volkswagen Golf Variant BWJ 11-2019 / 131 PK1.5 TSI Comfortline Business / Clima / Navi / Ergo Comfort / Stoelverw. / Ad. cruise / Lichtmetaal / Apple Carplay /

€ 16.899,-

Bouwjaar 29-11-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.056 km
Deuren 5
Kenteken G-671-PV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant BWJ 11-2019 / 131 PK1.5 TSI Comfortline Business / Clima / Navi / Ergo Comfort / Stoelverw. / Ad. cruise / Lichtmetaal / Apple Carplay /


€ 16.899,-

Algemeen

Bouwjaar 29-11-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.056 km
Deuren 5
Kenteken G-671-PV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jaap Dik Hoogezand
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 4
Postcode 9601 LW
Plaats Hoogezand
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)598 - 317210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Viabovag: 12 Maanden Bovag garantie * Grote Beurt + uitgebreide remmen check * Nieuwe APK zonder adviescodes * Europa Pechhulp pas voor 12 maanden * Jaap Dik service Pas voor 12 maanden * Nieuwe matten set * 25 liter brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Knappe Golf. Nederlandse auto met de NAP!!

Een Duitse auto. Altijd grondig in techniek, prestaties en klasse. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. ?s Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

U bedient het navigatiesysteem met harde schijf en het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Aan boord van deze Volkswagen Golf Variant is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Natuurlijk behoren lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, dvd-systeem, b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie