Volkswagen Golf Variant 1.9 TDI Trendline
€ 750,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-04-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 470.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-PB-GJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 470.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-PB-GJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luka's Auto's |
Contactpersoon | Hr V Lukashchuk |
Adres | Timpweg 32-B |
Postcode | 9731 AL |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84875000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lukasautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 174 x 149 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Variant komt uit 2004, werd geleverd van 02-10-2000 tot 02-11-2001 en kostte toen € 24.440,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1896 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 188 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,3 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 08-06-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 469,33 per kwartaal.
Kiest u voor een Volkswagen dan kiest u voor bewezen kwaliteit. Dat kunt u zelf ervaren wanneer u in deze Golf Variant stapt. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Natuurlijk behoren warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. De uitrusting van deze auto is met centrale portiervergrendeling, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Volkswagen Golf Variant. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil diesel mogelijk.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 9:30 - 13:00 en 15:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 14:00
Zondag en 's avonds op afspraak.
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.