Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline 110kw 150pk DSG Virtual cockpit, Led verlichting , Navi, Carplay, Trekhaak, PDC, etc.

€ 22.449,- incl. BTW

Bouwjaar 15-01-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 88.893 km
Deuren 5
Kenteken G-106-ZH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline 110kw 150pk DSG Virtual cockpit, Led verlichting , Navi, Carplay, Trekhaak, PDC, etc.


€ 22.449,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 88.893 km
Deuren 5
Kenteken G-106-ZH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RD-Techniek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Legolaan 11
Postcode 9861 AT
Plaats Grootegast
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0160780 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rd-techniek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: 6 Maanden Garantie

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG garantie 12 maanden (€ 500): Een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - Airco servicebeurt - 12 maanden BOVAG Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverbeurt & RD-Techniek Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): Een onderhoudsbeurt , indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK (indien korter dan 6 maanden geldig) - Airco servicebeurt - 6 maanden RD-Techniek Garantie

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Het is een nette en comfortabele auto, deze Volkswagen Golf Variant, hij heeft 88893 kilometer gelopen. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant, die slechts één eigenaar heeft gehad. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

In één oogopslag zijn alle vitale functies afleesbaar dankzij het digitale dashboard. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. Deze auto is voorzien van full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie