Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Highline | Leder | Xenon | Clima | Cruise
€ 6.995,-
Bouwjaar | 27-03-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.919 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NT-216-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.919 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NT-216-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Gort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | J.P. Riedelstraat 7 |
Postcode | 9672 DA |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19923250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2011 - mei 2015
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Keurig nette en goed rijdende Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Highline.
APK Gekeurd tot 01-2025
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, u kunt bij ons 24/7 uw nieuwe auto tenaamstellen.
Let op! Wij reserveren geen auto's, en houden geen auto's vast na een bezichtiging/proefrit neem altijd contact met ons op voor de beschikbaarheid.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen!
Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 ( op woensdag 09:00 - 12:00 ) om onze voorraad op peil te houden bestaat de kans dat wij onderweg zijn. Graag van te voren bellen voor een bezichtiging!
Buiten onze openingstijden zijn wij 7 dagen per week tot 21:00 uur bereikbaar via whatsapp ( 06-19923250 )
Voor meer informatie:
Auto Gort B.V.
J.P Riedelstraat 7
9672DA Winschoten
06-19923250 | robbert@autogort.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.