Volkswagen Golf 1.4 Easyline Org NL NAP Distributieriem, Trekhaak, Cruise control, Full Service

€ 911,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-10-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.375 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Volkswagen Golf 1.4 Easyline Org NL NAP Distributieriem, Trekhaak, Cruise control, Full Service


€ 911,-

Algemeen

Bouwjaar 23-10-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.375 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bue Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paterswoldseweg 139
Postcode 9727 BE
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debueautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 Easyline Org NL NAP Distributieriem, Trekhaak, Cruise control, Full Service


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 134375 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Handgeschakeld 5
- Kleur: blauw Metallic
- Kleurnaam: Shark Blue Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Titaanzwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CGG
- Vermogen: 59 kW / 80pk
- Ledig gewicht: 1117 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 125 - 141 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Trekhaak

Infotainment

- Radio CD speler

Interieur

- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Wegens inruil hebben wij deze origineel Nederlands geleverde Golf 6 verkregen. Afkomstig van de tweede eigenaar die er de afgelopen vier jaar met plezier in heeft gereden en daarom ook weer voor een nieuwere Golf heeft gekozen. De 1.4 benzine motor heeft in de praktijk een gemiddeld verbruik van 1 op 15 wat het de ideale dagelijkse auto maakt. 

- Michelin banden
- Cruise control
- Trekhaak
- Centrale deurvergrendeling met afstandbediening 
- Elektrisch bedienbare ramen
- Elektrisch verstel en verwarmbare spiegels 
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar  
- Stuurbekrachtiging
- Airbags

Recent voorzien van groot onderhoudt en een nieuwe distributieriem staat deze Volkswagen startklaar voor de nieuwe eigenaar.

Tevens verzorgen wij alle financiële diensten en een passende verzekering via onze partners. Inruil van uw Auto, Motor, Boot, Camper of Classic is bespreekbaar. 

Aangezien wij flexibele openingstijden hanteren, vragen we u vooraf een afspraak te maken zodat we u persoonlijk kunnen adviseren. 

Voor meer gedetailleerde informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met :
Jelle Ipema via 06 52 81 14 18, mail Jelle@debueautomotive.nl 
Don de Bue via 06 46 58 54 68, mail Don@debueautomotive.nl

De Bue Automotive
Paterswoldseweg 139
9727 BE Groningen
0646585468
paul@debueautomotive.nl

www.debueautomotive.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie