Volkswagen Golf 2.0 GTI Bear-Lock | Zwart-Hemel | Xenon | MF-Stuur | Clima | PDC | NAP | Orgineel-NL | Navigatie
€ 9.988,-
Bouwjaar | 06-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.202 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-SBT-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 GTI Bear-Lock | Zwart-Hemel | Xenon | MF-Stuur | Clima | PDC | NAP | Orgineel-NL | Navigatie
€ 9.988,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.202 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-SBT-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nijnuis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 145 |
Postcode | 9581 GH |
Plaats | Musselkanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17009757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eennijnuisauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 2.0 GTI Bear-Lock | Zwart-Hemel | Xenon | MF-Stuur | Clima | PDC | NAP | Orgineel-NL | Navigatie
- Kenteken: 07-SBT-3
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 06-09-2024
- Tellerstand: 184202 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CCZ
- Vermogen: 155 kW / 211pk
- Ledig gewicht: 1293 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Advance pakket
- Bi-xenon koplampen
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Dimlichten automatisch
- Koplampreiniging
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
Pakket: Executive Plus pakket
- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audio-navigatie full map + hard disk + CD-wiss.
- Autotelefoon voorbereiding
- DVD speler
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuurwiel multifunctioneel
Pakket: Executive pakket
- Alarmsysteem
- Armsteun voor
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- Boordcomputer
- CD-wisselaar
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Pakket: Dynamic pakket
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Extra getint glas achter
- Mistlampen voor
- Sportonderstel
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
Infotainment
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.