Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline|BOMVOL|PANO|XENON|NAP

€ 13.499,-

Bouwjaar 03-01-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.496 km
Deuren 5
Kenteken KX-217-T Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline|BOMVOL|PANO|XENON|NAP


€ 13.499,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.496 km
Deuren 5
Kenteken KX-217-T Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MvH auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriepark 2
Postcode 9351 PA
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 511225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website mvhautos.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline|BOMVOL!|PANO|XENON|NAP


- Kenteken: KX-217-T
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 16-09-2024
- Tellerstand: 172496 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Leder/Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CYV
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1194 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 456 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Achteruitrijcamera
- Apple Carplay/Android Auto
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Cruise control adaptief
- DAB
- Electronic climate control
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Grootlichtassistent
- Keyless Start
- Keyless Start
- Keyless entry
- Lederen bekleding
- Lichtmetalen velgen 17"
- Massagestoel
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
- Rijstrooksensor
- Sportstoelen
- Trekhaak
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Leder pakket

- Lederen bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Winter pakket 2

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Executive Plus pakket

- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Executive pakket

- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie