Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Trendline | 2017 | Hill hold functie | NWE APK |

€ 11.999,- incl. BTW

Bouwjaar 23-06-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 155.608 km
Deuren 5
Kenteken PG-796-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Trendline | 2017 | Hill hold functie | NWE APK |


€ 11.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-06-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 155.608 km
Deuren 5
Kenteken PG-796-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J. Veenhuizen
Contactpersoon Jeffrey Veenhuizen
Adres Energieweg 2
Postcode 9363 ER
Plaats Marum
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 580545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-veenhuizen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Als u gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Volkswagen Golf Variant uit 2017 een auto voor u. Het is een auto die 155608 kilometer gelopen heeft. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer aluminium dakrailing, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Lijkt deze Volkswagen u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons vindt u gebruikte dealer- & inruilauto's tegen scherpe prijzen en condities. Onze verkoopprijzen zijn meeneemprijzen, u betaalt geen afleverkosten. Kom gerust eens langs om geheel vrijblijvend de auto's te bekijken en een proefrit te maken. Aan typefouten en/of onvolledigheden kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer uw aankoop alvorens u overgaat tot aanschaf.
I.v.m. hoge doorstroom van onze occasions adviseren wij u telefonisch contact op te nemen voordat u langs

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie