Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI 77kw 105pk Business Edition , Pdc, Navi, Zwenkbare trekhaak, Achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Voorstoel met massage, Lichtmetalen
€ 11.949,-
Bouwjaar | 05-12-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.539 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-XXG-16 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI 77kw 105pk Business Edition , Pdc, Navi, Zwenkbare trekhaak, Achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Voorstoel met massage, Lichtmetalen
€ 11.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.539 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-XXG-16 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RD-Techniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Legolaan 11 |
Postcode | 9861 AT |
Plaats | Grootegast |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0160780 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rd-techniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2014 - jun 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: 6 Maanden Garantie
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG garantie 12 maanden (€ 500): Een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - Airco servicebeurt - 12 maanden BOVAG Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverbeurt & RD-Techniek Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): Een onderhoudsbeurt , indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK (indien korter dan 6 maanden geldig) - Airco servicebeurt - 6 maanden RD-Techniek Garantie
Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Volkswagen Golf Variant heeft 143539 kilometer gelopen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Variant is een goed onderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. En ze hebben een massagefunctie bovendien. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels zijn aan boord.
Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Deze Volkswagen Golf Variant maakt het u makkelijk. Vandaar ook de elektrisch inklapbare trekhaak. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem met harde schijf. De climatronic airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Met regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.