Volkswagen Golf 7,5 2.0 TSI GTI 245PK Garantie PANO Dynaudio

€ 23.950,-

Bouwjaar 22-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.388 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 7,5 2.0 TSI GTI 245PK Garantie PANO Dynaudio


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.388 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maiko cars Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koldingweg 23
Postcode 9723 HL
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24601260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maikocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.309 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Juist als het gaat om veiligheidssystemen, loopt Volkswagen altijd voorop. Dat ziet u ook hier aan deze Golf, die is uitgerust met verschillende rijhulpsystemen. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak.

Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. En deze auto heeft ook cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller als standaard uitrusting.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

= Bedrijfsinformatie =

Onze auto's worden standaard geleverd met 1 Jaar BOVAG Garantie + Mobiliteitsservies . We kunnen u eventueel verlengde garantie aanbieden.

Ons aanbod bestaat uit jong gebruikte auto's, met lage kilometerstanden en zeer rijk uitgerust tot aan de opties. Mocht uw gewenste model en/of uitvoering toch niet in ons huidige collectie staan, dan gaan wij ook graag voor u op zoek. Wij kunnen voor u het complete proces van aankoop verzorgen.

*** FINANCIERING NODIG? REGELEN WIJ VOOR U ( ook voor ZZ Pers ) ***
*** Bovag Garantie ***
*** RDW ERKEND ***
*** VWE ERKEND ***
*** NAP ERKEND ***
*** Mobiliteitsservice ***

Proefrit maken? Natuurlijk! Bel ons voor een afspraak en hij staat klaar.
Inru

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie