Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance|DSG|DYNAUDIO|CAMERA

€ 16.499,-

Bouwjaar 20-02-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.479 km
Deuren 5
Kenteken ZH-885-G Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance|DSG|DYNAUDIO|CAMERA


€ 16.499,-

Algemeen

Bouwjaar 20-02-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.479 km
Deuren 5
Kenteken ZH-885-G Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MvH auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriepark 2
Postcode 9351 PA
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 511225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website mvhautos.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance|DSG|DYNAUDIO|CAMERA


- Kenteken: ZH-885-G
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 26-09-2024
- Tellerstand: 187479 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CHH
- Vermogen: 169 kW / 230pk
- Ledig gewicht: 1324 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Achteruitrijcamera
- Ambiance verlichting
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Cruise control
- Dimlichten automatisch
- Dynaudio
- Electronic climate control
- Elektronisch Sper Differentieel
- Extra getint glas achter
- Keyless Start
- Keyless entry
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 19"
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Stuurwiel multifunctioneel
- Twee sleutels aanwezig
- Voorstoelen verwarmd
- Zwarte hemelbekleding

Pakket: Executive pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler

Pakket: Licht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Pakket: Winter pakket 2

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Kleur zwart
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- Dynaudio
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Ambiance verlichting
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie