Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion, Full option, Dealer onderhouden, Dynaudio, Pano, DCC, ACC
€ 911,-
Bouwjaar | 15-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion, Full option, Dealer onderhouden, Dynaudio, Pano, DCC, ACC
€ 911,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bue Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paterswoldseweg 139 |
Postcode | 9727 BE |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debueautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion, Full option, Dealer onderhouden, Dynaudio, Pano, DCC, ACC
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 121000 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat 6
- Kleur: zwart Metallic
- Kleurnaam: Deep black
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Volleder Nappa Carbon
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 221 kW / 301pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Pakket: Comfort pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Grootlichtassistent
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
Pakket: Executive Plus pakket
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
Pakket: Licht pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor
Pakket: Leder pakket
- Lederen bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Sportstoelen
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Winter pakket 2
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Spiegel pakket
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting
Pakket: Navigatie pakket 2
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
Pakket: Executive pakket
- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio-navigatie full map
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
Pakket: Winter pakket
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Side-skirts
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.