Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R, DCC, Dynadio, Performance, Leder, Pano, Camera

€ 911,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R, DCC, Dynadio, Performance, Leder, Pano, Camera


€ 911,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bue Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paterswoldseweg 139
Postcode 9727 BE
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debueautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R, DCC, Dynadio, Performance, Leder, Pano, Camera


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 108500 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat 7
- Kleur: blauw Metallic
- Kleurnaam: Lapiz blue
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Nappa Carbon
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 228 kW / 311pk
- Ledig gewicht: 1427 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja


Pakket: Bestuurdersassistentiepakket Plus

- Achteruitrij assistent
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Dodehoek detectie
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Pakket: Luxe leer pakket

- Luxe lederen bekleding
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Navigatie pakket

- DVD speler
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Performance Pack

- Dakspoiler
- Extra getint glas achter

Pakket: Spiegel pakket

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting

Pakket: Veiligheids pakket

- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Grootlichtassistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen velgen 19"
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Side-skirts
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio installatie high end
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding en verwarmde voorstoelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie