Volkswagen Golf BWJ 2019 / 131 PK 1.5 TSI Comfortline automaat / Clima / Navi / Ad. Cruise / PDC / Privacy glass / LMV /
€ 17.899,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.877 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-730-V Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf BWJ 2019 / 131 PK 1.5 TSI Comfortline automaat / Clima / Navi / Ad. Cruise / PDC / Privacy glass / LMV /
€ 17.899,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.877 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-730-V Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaap Dik Hoogezand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 4 |
Postcode | 9601 LW |
Plaats | Hoogezand |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 317210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - jul 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Viabovag: 12 Maanden Bovag garantie * Grote Beurt + uitgebreide remmen check * Nieuwe APK zonder adviescodes * Europa Pechhulp pas voor 12 maanden * Jaap Dik service Pas voor 12 maanden * Nieuwe matten set * 25 liter brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Mooie Golf automaat. Nederlandse auto met de NAP.
In Duitsland is auto's maken een ernstige serieuze zaak. Dat blijkt al jaren door de onderscheidende rijkwaliteiten, oerdegelijke uitvoering en technische innovatie van Duitse merken. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze dealeronderhouden Golf duidelijk te zien is. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. De comfortstoelen van deze Volkswagen Golf staan bekend om hun goede zithouding. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Uw ogen horen op de weg, toch? Daarom is deze auto voorzien van audiobediening op het stuur. Gemakkelijk én veilig! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.