Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG Akrapovic Performance Pano, Dynaudio, ACC, Full Options
€ 911,-
Bouwjaar | 06-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG Akrapovic Performance Pano, Dynaudio, ACC, Full Options
€ 911,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bue Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paterswoldseweg 139 |
Postcode | 9727 BE |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debueautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG Akrapovic Performance Pano, Dynaudio, ACC, Full Options
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 09-02-2025
- Tellerstand: 114000 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat 7
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Deep Zwart Pareleffect
- Bekleding: Alcantara
- Kleur interieur: antraciet
- Interieurnaam: R Alcantara
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 228 kW / 311pk
- Ledig gewicht: 1525 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Pakket: Bestuurdersassistentiepakket Plus
- Achteruitrij assistent
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Dodehoek detectie
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie
Pakket: Keyless pakket
- Keyless entry
- Keyless start
Pakket: Performance Pack
- Dakspoiler
- Extra getint glas achter
Pakket: Spiegel pakket
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting
Pakket: Veiligheids pakket
- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Grootlichtassistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie
Pakket: Winter pakket
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Executive pakket
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- WiFi voorbereiding
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur parelmoer
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Side-skirts
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Alcantara
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.