vorige 1 van 772 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 Navi Clima Cruise Origineel

€ 9.489,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.021 km
Deuren 5
Kenteken 60-ZB-KF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 Navi Clima Cruise Origineel


€ 9.489,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.021 km
Deuren 5
Kenteken 60-ZB-KF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bodewes Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkwijk 97a
Postcode 9603 BD
Plaats Hoogezand
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21614075 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website bodewesmobility.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Hele mooie zo goed als originele Nederlandse Volkswagen Golf Mk5 GTI 60 in Tornadorood en een mooie kilometerstand van 134dkm....

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 Navi Clima Cruise Origineel!

Algemene gegevens

Kenteken: 60-ZB-KF
Tellerstand: 134021 KM
Carrosserievorm: Hatchback
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2008
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Rood
Kleurnaam: Tornadarot LY3D
Interieur: Antraciet
Bekleding: Stof
Onderhoudshistorie aanwezig: Ja

Technische gegevens

Motorinhoud: 1984 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 147 kW / 200pk
Koppel: 280Nm
Ledig gewicht: 1303 kg
Max. massa voertuig: 1900 kg
Max. trekgewicht: 1400 kg
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Acceleratie (0-100 km/h): 7.2 seconden
Topsnelheid: 235 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 8.0 l/100km

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 30878 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Pakket: Licht en zicht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio-navigatiesysteem
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon voorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- ESP en ASR
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Hele mooie zo goed als originele Nederlandse Volkswagen Golf Mk5 GTI 60 in Tornadorood en een mooie kilometerstand van 134dkm. Tevens voorzien van Climatronic, Cruise Control en Navigatie. De auto rijdt voortreffelijk en heeft nog wel een paar kleine puntjes die netter kunnen, dan zou hij echt in perfecte staat zijn. Dat kunnen wij in overleg uiteraard voor u verzorgen. 

Vraag / Meeneemprijs: € 9.489,- Vloeistoffen op niveau, minimaal 15 liter brandstof, minimaal 6 maanden APK. Professio

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie