Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD|NAVI|CRUISE|CLIMA|NAP|KOOPJE

€ 12.499,-

Bouwjaar 13-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.560 km
Deuren 5
Kenteken 5-TDV-62 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD|NAVI|CRUISE|CLIMA|NAP|KOOPJE


€ 12.499,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.560 km
Deuren 5
Kenteken 5-TDV-62 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MvH auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriepark 2
Postcode 9351 PA
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 511225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website mvhautos.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD|NAVI|CRUISE|CLIMA|NAP|KOOPJE!


- Kenteken: 5-TDV-62
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 13-01-2025
- Tellerstand: 228560 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CUN
- Vermogen: 135 kW / 184pk
- Ledig gewicht: 1295 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 401 - 418 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Cruise control
- Dimlichten automatisch
- Electronic climate control
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- LED achterlichten
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Regensensor
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Twee sleutels aanwezig
- Zwarte hemelbekleding

Pakket: Executive pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler

Pakket: Licht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Pakket: Sports and Sound Pack

- Sportonderstel

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Zwarte hemelbekleding

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie