Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD Performance DSG Sport & Sound Pano, Dynaudio, Full Option

€ 911,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.911 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD Performance DSG Sport & Sound Pano, Dynaudio, Full Option


€ 911,-

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.911 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bue Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paterswoldseweg 139
Postcode 9727 BE
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debueautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD Performance DSG Sport & Sound Pano, Dynaudio, Full Option


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 159911 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat 7
- Kleur: zwart Parelmoer
- Kleurnaam: Deep Black Parel
- Bekleding: Alcantara
- Kleur interieur: antraciet
- Interieurnaam: Alcantara Sport & Sound
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 135 kW / 184pk
- Ledig gewicht: 1295 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden


Pakket: Bestuurdersassistentiepakket Plus

- Achteruitrij assistent
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Dodehoek detectie
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- LED koplampen
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Pakket: Executive pakket

- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- WiFi voorbereiding

Pakket: Keyless pakket

- Keyless entry
- Keyless start

Pakket: Navigatie pakket

- DVD speler
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Spiegel pakket

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar

Pakket: Veiligheids pakket

- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Grootlichtassistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur parelmoer
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie high end
- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Sportstoelen
- Standkachel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- S

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie