Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD Pano Dak Cruise Clima NAP
€ 12.950,-
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.992 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-SZR-97 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.992 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-SZR-97 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lloydsweg 28C |
Postcode | 9641 KK |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 592313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Nieuw binnen! Deze nette en top onderhouden Volkswagen Golf 7 GTD!
Origineel Nederlands.
Nationale Auto Pas aanwezig.
Elektrisch bedienbare panoramadak.
Cruise control.
Navigatie.
Bi xenon.
Clima Control.
Etc..!
Verlaagd doormiddel van een KW schroefset.
Rvs sportuitlaat.
Stage 1 gechipt.
Distributieriem is vervangen bij 185.000 km.
Boekjes en 2 Sleutels aanwezig.
Interesse in deze stoere GTD? Neem dan gerust contact met ons op!
VEEN AUTO'S Veendam is een jong, dynamisch bedrijf.
Wij zijn aangesloten bij de VWE, RDW en lid van de Nationale Autopas.
Genoemde prijs is een scherpe internetprijs, alle inruil is mogelijk, wij kunnen uw huidige auto voor een handelsprijs inruilen, voor meer informatie kunt u ons bellen. Of WhatsApp ons de foto's van u inruil auto.
Tel: 0598-592313
Bent u van plan om langs te komen? Bel ons of de gewenste auto nog beschikbaar is, dit om teleurstellingen te voorkomen
Onze auto's kunt u overdag maar ook 's-avonds en in het weekend vrijblijvend bezichtigen.
Proefrit maken is natuurlijk mogelijk, en de koffie staat voor u klaar.
Openingstijden Ma t/m Zat van 09.00 uur t/m 17.00 uur
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
U kunt bij ons 24/7 uw voertuig op naam zetten!
LIKE onze Facebook pagina en blijf op de hoogte https://www.facebook.com/veenautos/
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Met vriendelijke groet,
Veen Auto's
Lloydsweg 28c
9641 KK Veendam
Tel: 0598-592313
info@veenautos.nl
www.veenautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.