Volkswagen Golf 1.6
€ 1.150,-
Bouwjaar | 31-03-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 330.815 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-FJ-JV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 330.815 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-FJ-JV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hovingh Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aduarderdiepsterweg 14/3 |
Postcode | 9745 EM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5515658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50505938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hovinghoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.6
- Kenteken: 53-FJ-JV
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 31-05-2024
- Tellerstand: 330815 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1595 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AKL
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1092 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Exterieur
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Getint warmtewerend glas
Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling
Ondanks hoog kilometrage in zeer goede, originele staat verkerende Golf incl. trekhaak. Drie tot twaalf maanden service-garantie.
Goedkoop is duur koop. Wij bieden u wel! wat marktplaats u niet biedt is 3 maanden service garantie bij nieuwe APK!
Auto boot of caravan alle inruil mogelijk!!
Bel voor meer informatie: 06 50505938
of kom langs voor een proefrit
Betaling in termijnen mogelijk vraag naar de mogelijkheden.
Hovingh Occasions
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745 EM
Groningen
info@hovinghoccasions.nl
hovinghoccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.