Volkswagen Golf 1.6-16voxfordalle INRUIL MOGELIJK
n.o.t.k.
Bouwjaar | 08-01-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-LH-TF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-LH-TF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarFix-Veendam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | transportweg 39A |
Postcode | 9645 KZ |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44070307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.6-16VOxford!ALLE INRUIL MOGELIJK!
- Kenteken: 96-LH-TF
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 20-06-2024
- Tellerstand: 197500 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1595 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BCB
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1145 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Plus pakket
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Alarmsysteem
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Getint warmtewerend glas
- Lichtmetalen velgen
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling
Kilometerstand: 197500 NAP
Bouwjaar: 08-01-2003
Apk: 20-06-2023
!ALLE INRUIL MOGELIJK!
Zeer nette auto!
Net vervangen groot beurt incl alle filters en bougies auto is rij klaar.
Wij zijn RDW erkend
Inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Openingstijden Ma t/m Zat van 09.00 uur t/m 21.00 uur
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
U kunt bij ons 24/7 uw voertuig op naam zetten!
Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met:
CarFix-Veendam
transportweg 39A
9645kz veendam
0644070307
carfix-veendam@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.