Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R met schuifdak en 53.728 km | Clima | Cruise | Navigatie | Privacy glas | Schuifdak | RIJKLAARPRIJS INCL 12 MAANDEN GARANTI
€ 18.445,-
Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-970-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R met schuifdak en 53.728 km | Clima | Cruise | Navigatie | Privacy glas | Schuifdak | RIJKLAARPRIJS INCL 12 MAANDEN GARANTI
€ 18.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-970-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Jansingh B.V. |
Contactpersoon | afdeling verkoop |
Adres | Transportbaan 13 |
Postcode | 9672 BJ |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)597 - 421113 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojansingh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Wettelijke garantie: 12 maanden wettelijke garantie
DEZE AUTO MOET NOG BIJ ONS BINNEN KOMEN, STAAT BIJ DE POETSER.
= Bedrijfsinformatie =
Geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 12 maanden wettelijke garantie ( max. 15.000 km) en onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema.
Buiten openingstijden zijn wij ook bereikbaar op tel nr 06-25026070.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.