Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R Leder|Pano|Virtual Cockpit|Leder|Memory|Carplay|Adapt. Cruise|Full options|
€ 22.900,-
Bouwjaar | 17-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.790 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-145-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R Leder|Pano|Virtual Cockpit|Leder|Memory|Carplay|Adapt. Cruise|Full options|
€ 22.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.790 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-145-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Houtman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofddiep 45 & 52 |
Postcode | 9354 AM |
Plaats | Zevenhuizen Gn |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 853475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoutman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R Leder|Pano|Virtual Cockpit|Leder|Memory|Carplay|Adapt. Cruise|Full options|
- Kenteken: XH-145-J
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 19-04-2026
- Tellerstand: 90790 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DAD
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1295 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 457 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Juist als het gaat om veiligheidssystemen, loopt Volkswagen altijd voorop. Dat ziet u ook hier aan deze Golf, die is uitgerust met verschillende rijhulpsystemen. In deze Volkswagen Golf gaat u zeker bekijks hebben, want de R-Line styling trekt de nodige aandacht. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Als u nog nooit een elektrisch bediend glazen panorama dak hebt gehad, is dit echt een ontdekking. Licht, lucht en ruimtelijk gevoel maken elke rit tot een feest. Helemaal in dit fraaie lederen interieur. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Pas de interface van uw cockpit moeiteloos aan. Het is mogelijk door het digitale dashboard in deze auto. De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. Ook is de Volkswagen uitgerust met: dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en DAB ontvangst.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.