Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | Sfeer | Navi | Camera

€ 28.450,-

Bouwjaar 23-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.345 km
Deuren 5
Kenteken N-230-DR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | Sfeer | Navi | Camera


€ 28.450,-

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.345 km
Deuren 5
Kenteken N-230-DR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bockhoudt Groningen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Moermanskweg 4
Postcode 9723 HM
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5771023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bockhoudt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Welkom bij Autobedrijf Bockhoudt ,
Autobedrijf Bockhoudt is gevestigd in Groningen & Assen ,

Wij leveren de auto met het volgende afleverpakket:

Afleverpakket Compleet ( Deze heeft een meerprijs van € 695,-* )
oTenaamstelling / Vrijwaren
o6 Maand Garantie op auto's met een vraagprijs van boven € 4.500,-
( Achteraf gemonteerde accessoires zijn uitgesloten )
oOnderhoudsbeurt volgens schema
oNieuwe Apk Keuring
oAirco Check ( Indien aanwezig )
oDistributieriem vervangen ( indien nodig )
oVan binnen & buiten professioneel gereinigd )
o 1/2 Tank vol brandstof

*Voor auto's ouder dan 6 jaar of meer dan 150.000 km hebben gereden rekenen wij
€ 895,-

Kwaliteit , zekerheid en vertrouwen onder één dak !

Graag adviseren wij u over de mogelijkheden.

Alle Moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie