Volkswagen Golf 1.5 eTSI Automaat Technology | ACC | Keyless | Trekhaak | Navigatie | Vervolgbotsing preventie | Apple carplay 12 maanden Bovag garantie
€ 26.640,-
Bouwjaar | 22-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-919-FF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 37 kW (50 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Automaat Technology | ACC | Keyless | Trekhaak | Navigatie | Vervolgbotsing preventie | Apple carplay 12 maanden Bovag garantie
€ 26.640,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-919-FF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 37 kW (50 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Potgieter B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceresstraat 11 |
Postcode | 9502 EA |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 613405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.potgieter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - aug 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 37 kW (50 PK)
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Zeker op Weg pakket: Dit afleverpakket is inclusief: -Onderhoud volgens fabrieksschema -12 maanden volledige BOVAG garantie of -Dichtbij garantie service via Autotrust -Minimaal 12 maanden APK -40,- brandstof -Professionele poetsbeurt -RDW/NAP rapport -Tenaamstelling -14 dagen Bovag omruilgarantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Een hatchback als deze is heerlijk compact en biedt desondanks een zee aan laadruimte. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de audiobediening op het stuur schakelt u snel en veilig tussen de diverse functies van uw muziekinstallatie. Zoals van een eigentijdse auto verwacht mag worden, is deze Volkswagen Golf voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. U verwacht natuurlijk climatronic airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Niets ontgaat het systeem van deze auto. De regensensor zorgt dat de ruitenwissers bij neerslag vanzelf aan gaan en de automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting. Veilig afstand houden tot de voorligger gaat automatisch met de adaptive cruise control, de achterliggers worden gecheckt door de sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing en de kruisend verkeer detectie anticipeert op te
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.