Volkswagen Golf 1.5 C | NL AUTO | 61.000KM | AUTOMAAT |

€ 8.998,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-11-1982
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.705 km
Deuren 3
Kenteken JG-19-VG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.457 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Volkswagen Golf 1.5 C | NL AUTO | 61.000KM | AUTOMAAT |


€ 8.998,-

Algemeen

Bouwjaar 26-11-1982
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.705 km
Deuren 3
Kenteken JG-19-VG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.457 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Dijk Auto's Groningen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gotenburgweg 11
Postcode 9723 TK
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28569616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandijkautosgroningen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Van Dijk Auto's Groningen biedt aan: een Volkswagen Golf 1.5 C automaat met 61.000KM.

Volkswagen Golf 1.5 C | NL AUTO | 61.000KM | AUTOMAAT |
Van Dijk Auto's Groningen


- Kenteken: JG-19-VG
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 61705 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1982
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1457 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 51 kW / 69pk
- Ledig gewicht: 810 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
- Emissieklasse: Euro Euro 0


Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Metaalkleur

Infotainment

- Radio CD speler


Van Dijk Auto's Groningen biedt aan: een Volkswagen Golf 1.5 C automaat met 61.000KM.
De auto is een aantal jaren geleden body off gerestaureerd hiervan zijn foto's aanwezig.

Paar kleine minputen:
Verlichting werkt soms wel soms niet
Kachel en ruitenwissers idem.
Loopt wat hoog stationair.
Optisch wat plekjes in de lak.
Bodem is hard!
Rijdt en schakelt perfect.
Verwacht geen concoursstaat auto maar voor de leeftijd is die in super staat.

Gotenburgweg 11
9723 TK Groningen
+31628569616
recardo@vandijkautosgroningen.nl

Kijk op onze website voor een volledige fotoreportage 
www.vandijkautosgroningen.nl

Wij willen niet dat onze klanten voor een dichte deur staan, wil u een auto bezichtigen? Bel ons dan voor een afspraak op 06-28569616

Wij hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie