Volkswagen Golf 1.5 C | NL AUTO | 61.000KM | AUTOMAAT |
€ 8.998,-
Bouwjaar | 26-11-1982 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.705 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | JG-19-VG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.457 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-1982 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.705 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | JG-19-VG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.457 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Dijk Auto's Groningen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gotenburgweg 11 |
Postcode | 9723 TK |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28569616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandijkautosgroningen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Van Dijk Auto's Groningen biedt aan: een Volkswagen Golf 1.5 C automaat met 61.000KM.
Volkswagen Golf 1.5 C | NL AUTO | 61.000KM | AUTOMAAT |
Van Dijk Auto's Groningen
- Kenteken: JG-19-VG
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 61705 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1982
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1457 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 51 kW / 69pk
- Ledig gewicht: 810 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Metaalkleur
Infotainment
- Radio CD speler
Van Dijk Auto's Groningen biedt aan: een Volkswagen Golf 1.5 C automaat met 61.000KM.
De auto is een aantal jaren geleden body off gerestaureerd hiervan zijn foto's aanwezig.
Paar kleine minputen:
Verlichting werkt soms wel soms niet
Kachel en ruitenwissers idem.
Loopt wat hoog stationair.
Optisch wat plekjes in de lak.
Bodem is hard!
Rijdt en schakelt perfect.
Verwacht geen concoursstaat auto maar voor de leeftijd is die in super staat.
Gotenburgweg 11
9723 TK Groningen
+31628569616
recardo@vandijkautosgroningen.nl
Kijk op onze website voor een volledige fotoreportage
www.vandijkautosgroningen.nl
Wij willen niet dat onze klanten voor een dichte deur staan, wil u een auto bezichtigen? Bel ons dan voor een afspraak op 06-28569616
Wij hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.