Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 PK CUP R-LINE 111380KM NAVI
€ 13.950,-
Bouwjaar | 01-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.380 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.380 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dull |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambacht 11 |
Postcode | 9861 AM |
Plaats | Grootegast |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 697927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22629697 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdull.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 PK CUP R-LINE 111380KM NAVI!!!
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 111380 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1125 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Kleur grijs
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Volkswagen Golf R-line een auto voor jou. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen met zgan All-season banden, sportonderstel, adaptieve mistlampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.