Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition

€ 9.450,-

Bouwjaar 14-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.316 km
Deuren 5
Kenteken ZF-789-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition


€ 9.450,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.316 km
Deuren 5
Kenteken ZF-789-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulderautos Kornhorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambacht 15b
Postcode 9861 AM
Plaats Grootegast
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11118519 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition


- Kenteken: ZF-789-G
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 02-06-2025
- Tellerstand: 220316 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CJZ
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1129 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Stevig, robuust en vooruitstrevend in kwaliteit en prestaties. Dat is in een paar woorden de onverwoestbare reputatie van Duitse automerken. En terecht, ook in dit geval. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Golf. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft je meteen een behaaglijk gevoel. Verder is de Volkswagen uitgerust met: adaptieve mistlampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kun je je volledig op het verkeer concentreren. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

In de Volkswagen Golf heeft jouw veiligheid en die van jouw omgeving prioriteit. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.

Laat het ons meteen weten als je interesse hebt in deze Volkswagen, dan kunnen we

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie