Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline, NL Auto, Full service

€ 911,-

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 189.900 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline, NL Auto, Full service


€ 911,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 189.900 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bue Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paterswoldseweg 139
Postcode 9727 BE
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46585468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debueautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline, NL Auto, Full service


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 189900 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: wit Parelmoer
- Kleurnaam: Oryx white
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Interieurnaam: Comfort
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CHP
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1193 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 141 - 158 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Comfort pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Grootlichtassistent
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor

Pakket: Executive Plus pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Spraakbediening

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning


Wegens inruil hebben wij deze zeer knappe Golf VII verkregen. De ultra zuinige 1.4 ACT benzine motor in combinatie met de handgeschakelde 6-bak maakt het een genot om in te rijden. De afkorting ACT staat voor 'Active Cylinder Technology' hierdoor worden er twee van de vier cilinders uitgeschakeld bij een constante snelheid zonder dat je daar iets van merkt. Door deze nieuwe technieken behaalt deze Golf een gemiddeld verbruik van 1 op 17! De Highline uitvoering spreekt inmiddels voor zich. De meest complete uitvoering in de Volkswagen reeks is o.a voorzien van:

- 17 inch lichtmetalen velgen
- Automatisch grootlicht
- Bestuurdersassistentiepakket 
- Navigatie-, radio- en multimediasysteem 'Discover Media'
- Top comfort stoelen 
- Front assist
- Lane assist
- Hill hold + elektrische handrem 
- Parkeerassistent (Par

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie