Toyota Prius 1.8 Comfort

€ 7.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 249.018 km
Deuren 5
Kenteken 97-KRF-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 249.018 km
Deuren 5
Kenteken 97-KRF-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Pijpker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langestraat 22
Postcode 9804 PK
Plaats Noordhorn
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 507850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pijpker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota Prius 1.8 Comfort


- Kenteken: 97-KRF-1
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- APK tot: 03-06-2024
- Tellerstand: 249018 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR-FXE
- Vermogen: 73 kW / 99pk
- Ledig gewicht: 1345 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 446 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Exterieur

- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint warmtewerend glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)


Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Toyota Prius. Deze hybride Toyota Prius gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Voor de audiobediening hoeft u uw ogen geen seconde van de weg te houden. Alle functies bevinden zich op het stuur, onder uw vingertoppen. Met keyless entry stapt u in zonder dat u de sleutel uit uw jas of tas hoeft te halen. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

In de Toyota Prius heeft uw veiligh

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie