Toyota Prius 1.5 VVT-i Tech Edition NETTE AUTO

€ 9.699,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.586 km
Deuren 5
Kenteken 55-JGH-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Prius 1.5 VVT-i Tech Edition NETTE AUTO


€ 9.699,-

Algemeen

Bouwjaar 15-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.586 km
Deuren 5
Kenteken 55-JGH-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RTO Autoservice Stadskanaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veenstraat 3
Postcode 9502 EZ
Plaats Stadskanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rtoautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota Prius 1.5 VVT-i Tech Edition NETTE AUTO !!


- Kenteken: 55-JGH-9
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- APK tot: 16-05-2025
- Tellerstand: 136586 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1497 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 1NZ-FXE
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 1275 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 445 cm
- Hoogte: 1490 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeer assistent
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- CD-wisselaar
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Voor deze Toyota Prius moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! Het beste van twee werelden komt samen in de hybride motor. Daarmee wordt deze Toyota Prius aangedreven door zowel brandstof als door de elektrische accu, die al rijdend of remmend wordt bijgeladen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak zijn aan boord.

U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. De sensor van de keyless entry herkent u van dichtbij en ontgrendelt de auto alvast voor u. De uitrusting van deze auto is met parkeerassistent, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale portiervergrendeling behoorlijk compleet.

In de Toyota Prius heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie