Toyota Land Cruiser 3.0 diesel
€ 9.999,-
Bouwjaar | 26-08-1978 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.564 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 38-EB-59 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.400 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-1978 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.564 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 38-EB-59 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.400 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf B.C.M. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sluisstraat 142 A |
Postcode | 9581 JH |
Plaats | Musselkanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 412056 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25567782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | 123verkoopbcm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Autobedrijf B.C.M. presenteert de Toyota LAND CRUISER BJ 40 uit 1978 in onze showroom. dit is een restauratie opjekt...motor draaid ........na restauratie id deze robuuste bedrijfsauto is voorzien van een krachtige dieselmotor met een vermogen van 77 PK, waardoor hij elke uitdaging aankan. Met zijn compacte formaat en stoere uitstraling is deze Toyota de ideale partner voor zowel zakelijk als avontuurlijk gebruik.
Basisgegevens
Merk, model, kleur en meer
Merk
Toyota
Model
LAND CRUISER BJ 40
Uitvoering
Niet geregistreerd
Bouwjaar
1978
Brandstof
Diesel
Kleur
Niet geregistreerd
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Inrichting
Gesloten opbouw
Type voertuig
Niet geregistreerd
Aantal deuren
Niet geregistreerd
Soort transmissie
Onbekend
Aantal versnellingen
0
Segment
Niet geregistreerd
SCM alarmcertificaat
Onbekend
Snelle check
Waarde-indicatie, onderhoud en meer
Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
25-02-2012
0-100 km/u
Onbekend
Topsnelheid
Onbekend
Aantal eigenaren
7 (8 incl. autobedrijven)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
1978
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
26-08-1978
Historie
APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus
30-10-2012
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
25-02-2010
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
19-08-2008
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
06-09-2007
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
03-08-2007
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
22-08-2006
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
16-11-2005
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
16-11-2005
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
29-07-2005
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
25-07-2005
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
17-06-2005
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
09-06-2005
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.
20-01-1999
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
30-12-1992
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
26-08-1978
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.
Eigenarenoverzicht
Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Onbekende entiteit(en)
26-08-1978 - 30-12-1992
Particulier
30-12-1992 - 09-06-2005
Autobedrijf
09-06-2005 - 17-06-2005
Particulier
17-06-2005 - 29-07-2005
Particulier
29-07-2005 - 16-11-2005
Particulier
16-11-2005 - 16-11-2005
Particulier
16-11-2005 - 06-09-2007
Particulier
06-09-2007 - 30-10-2012
Particulier
30-10-2012 - Heden
Voertuigstatus-overzicht
Aantal eigenare
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.