Bouwjaar | 24-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-TKT-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-TKT-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Aduard |
Contactpersoon | HP Oosterhuis / A Helmholt |
Adres | Friesestraatweg 22 |
Postcode | 9831 TD |
Plaats | Aduard |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 4032124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisaduard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 160 x 147 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Suzuki Alto. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.
Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Suzuki Alto samen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.