Subaru XV 1.6i Luxury AWD 1500KG trekgewicht

€ 11.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.797 km
Deuren 5
Kenteken 84-ZNK-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.600 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Subaru XV 1.6i Luxury AWD 1500KG trekgewicht


€ 11.899,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.797 km
Deuren 5
Kenteken 84-ZNK-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.600 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Oldeman
Contactpersoon GL Haalboom
Adres Akeleiweg 115
Postcode 9731 JC
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5420505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-oldeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2012 - jan 2015

Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 179 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Leaseprijs: € 253 p/m (financial lease, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

Onze auto's worden standaard geleverd zonder garantie met een geldige APK, vloeistof/verlichting controle, tenaamstelling voertuig, poetsen, vrijwaren inruilvoertuig en Nationale Auto Pas.
Meerprijs Full Service pakket:
occasions vanaf €7500,- meerprijs €795,- 12 maanden BOVAG garantie, beurt volgens schema en 12 maanden Pech hulp Europa dekking.
Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Desondanks kunnen er per ongeluk afwijkende specificaties of opties voorkomen.

Er is volop leefruimte in deze Subaru XV, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Subaru XV voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.

Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Volumeknoppen, zenderschakelen, muten... U doet alles met de audiobediening op het stuur. Veilig en gemakkelijk. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Subaru zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Met lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Subaru helemaal compleet.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru XV | Gevoel versus verstand

Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?

Autotest | Subaru XV Gevoel versus verstand

De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.

Plus

  • voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
  • compleet en snel reagerend infotainment systeem
  • ruim en praktisch

Min

  • verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
  • rommelige indeling dashboard
  • onrustig karakter CVT

Conclusie

Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.

Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.

Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.

Deel deze advertentie