Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.981 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-832-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 8.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.981 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-832-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Gort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | J.P. Riedelstraat 7 |
Postcode | 9672 DA |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19923250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2018 - mei 2019
Modelcode: NF
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Wordt verwacht!
Zeer nette en goed onderhouden Skoda Citigo 1.0 Greentech Style afkomstig van de eerste eigenaar met slechts 79.000km
= Bedrijfsinformatie =
GESLOTEN VAN 03-05 T/M 13-05
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, u kunt bij ons 24/7 uw nieuwe auto tenaamstellen.
Let op! Wij reserveren geen auto's, en houden geen auto's vast na een bezichtiging/proefrit neem altijd contact met ons op voor de beschikbaarheid.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen!
Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 ( op woensdag 09:00 - 12:00 ) om onze voorraad op peil te houden bestaat de kans dat wij onderweg zijn. Graag van te voren bellen voor een bezichtiging!
Buiten onze openingstijden zijn wij 7 dagen per week tot 21:00 uur bereikbaar via whatsapp ( 06-19923250 )
Voor meer informatie:
Auto Gort B.V.
J.P Riedelstraat 7
9672DA Winschoten
06-19923250 | robbert@autogort.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.