Bouwjaar | 11-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-RN-KK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-RN-KK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Veenhuizen |
Contactpersoon | Jeffrey Veenhuizen |
Adres | Energieweg 2 |
Postcode | 9363 ER |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 580545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-veenhuizen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2002 - dec 2004
Modelcode: 1M1
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.264 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.809 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Seat zit barstensvol 'auto emocion'. Technisch gezien Duits, qua rijkwaliteiten Spaans. Mooie combi toch? De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Bij de uitrusting van deze SEAT horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Ook is de SEAT uitgerust met: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Een proefrit maken met deze SEAT Leon? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons vindt u gebruikte dealer- & inruilauto's tegen scherpe prijzen en condities. Onze verkoopprijzen zijn meeneemprijzen, u betaalt geen afleverkosten. Kom gerust eens langs om geheel vrijblijvend de auto's te bekijken en een proefrit te maken. Aan typefouten en/of onvolledigheden kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer uw aankoop alvorens u overgaat tot aanschaf.
I.v.m. hoge doorstroom van onze occasions adviseren wij u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt.
Inruil auto, motor, boot, caravan of camper is altijd welkom.
Bezoekadres: Energieweg 2, 9363 ER Marum. (ingang aan de Noorderringweg)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.