Seat Inca Combi 1.9 SDI Kombi Plus

€ 1.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-05-1998
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 245.464 km
Deuren 4
Kenteken TL-DF-75 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 47 kW (64 pk)

Seat Inca Combi 1.9 SDI Kombi Plus


€ 1.250,-

Algemeen

Bouwjaar 15-05-1998
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 245.464 km
Deuren 4
Kenteken TL-DF-75 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 47 kW (64 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hovingh Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aduarderdiepsterweg 14/3
Postcode 9745 EM
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5515658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 50505938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website hovinghoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Seat Inca combi 1.9 SDI Kombi Plus


- Kenteken: TL-DF-75
- Merk: Seat
- Model: Inca combi
- Tellerstand: 245464  KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1896 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AEY
- Vermogen: 47 kW / 64pk
- Ledig gewicht: 1110 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.90 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 4207 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 270 - 284 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 2


Exterieur

- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser en sproeier
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Halogeen koplampen
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Mistlampen voor
- Voorspoiler

Infotainment

- Radiovoorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller

Overige

- Bestuurdersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Nieuwe APK bij aflevering + 3 maanden service.

Goedkoop is duur koop. Wij bieden u wel! wat marktplaats u niet biedt is 3 maanden service garantie bij nieuwe APK!

Auto boot of caravan alle inruil mogelijk!!

Bel voor meer informatie: 06 50505938 
of kom langs voor een proefrit

Betaling in termijnen mogelijk vraag naar de mogelijkheden.

Hovingh Occasions
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745 EM 
Groningen
info@hovinghoccasions.nl
hovinghoccasions.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Inca | Door weer en wind

Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.

Autotest | Seat Inca Door weer en wind

De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.

Plus

  • zeer praktisch
  • gunstige prijs
  • stuurbekrachtiging

Min

  • stevig verbruik
  • luidruchtig

Conclusie

De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.

De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.

Deel deze advertentie