vorige 15 van 13 volgende
vorige 15 van 13 volgende

Renault Trafic Passenger dCi 95PK L2 Grand Expression Energy 8/9 Persoons Nr. V206 | Airco | Cruise | Navi

€ 26.950,-

Bouwjaar 27-09-2016
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.397 km
Deuren 5
Kenteken S-895-HJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic Passenger dCi 95PK L2 Grand Expression Energy 8/9 Persoons Nr. V206 | Airco | Cruise | Navi


€ 26.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-09-2016
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.397 km
Deuren 5
Kenteken S-895-HJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Veen Groningen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Friesestraatweg 257
Postcode 9746 TJ
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5711157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: jun 2015 - 2024

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,0 s
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 1.152 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 8

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering Totaal: Het geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG onderhoudsbeurt .------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------ Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

prijs is incl bpm 8 Persoons (kan ook als 9 persoons geleverd worden )

Ex Nederlandse defensie auto met onderhouds historie

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Renault Trafic Passenger van het bouwjaar 2016 heeft. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. airconditioning koelt het interieur zodat u altijd ontspannen op uw bestemming aankomt. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Ook verstelbaar stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes zijn aan boord.

In de Renault Trafic Passenger heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk.

Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie