Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort AIRCO CRUISE TREKHAAK

€ 6.950,-

Bouwjaar 03-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 256.388 km
Deuren 5
Kenteken VP-700-R
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort AIRCO CRUISE TREKHAAK


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 256.388 km
Deuren 5
Kenteken VP-700-R
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Linker
Contactpersoon Andre
Adres Industrieweg 2
Postcode 9363 TB
Plaats Marum
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 641264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijflinker.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

onderhoudshistorie bekend.
Rijd en schakeld goed!

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort AIRCO CRUISE TREKHAAK


- Kenteken: VP-700-R
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 08-07-2024
- Tellerstand: 256388 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Bekleding: Leder
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1692 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Pack Airco

- Airco
- Cruise control
- Parkeersensor achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Parkeersensor achter
- Trekhaak

Infotainment

- Navigatiesysteem

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Deze bus wordt nog gebruikt. A.u.b bellen van tevoren voor beschikbaarheid
onderhoudshistorie bekend. 
Rijd en schakeld goed!

Bij de bouw van de Renault Trafic bestel wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Renault Trafic bestel prima parkeersensoren die u een handje helpen. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van navigatiesysteem, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.

Natuurlijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie