Renault Trafic 1.6 dCi L2H1DC | Navigatie | Airco | BT

€ 14.450,- incl. BTW

Bouwjaar 11-06-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.334 km
Deuren 5
Kenteken VP-540-H
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L2H1DC | Navigatie | Airco | BT


€ 14.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.334 km
Deuren 5
Kenteken VP-540-H
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bockhoudt Groningen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Moermanskweg 4
Postcode 9723 HM
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5771023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bockhoudt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Welkom bij Autobedrijf Bockhoudt ,
Autobedrijf Bockhoudt is gevestigd in Groningen & Assen ,

Wij leveren de auto met het volgende afleverpakket:

Afleverpakket Compleet ( Deze heeft een meerprijs van € 695,-* )
oTenaamstelling / Vrijwaren
o12 Maand Garantie op auto's met een vraagprijs van boven € 4.500,-
( Achteraf gemonteerde accessoires zijn uitgesloten )
oOnderhoudsbeurt volgens schema
oNieuwe Apk Keuring
oAirco Check ( Indien aanwezig )
oDistributieriem vervangen ( indien nodig )
oVan binnen & buiten professioneel gereinigd )
o 1/2 Tank vol brandstof

*Voor auto's ouder dan 6 jaar of meer dan 150.000 km hebben gereden rekenen wij
€ 895,-

Kwaliteit , zekerheid en vertrouwen onder één dak !

Graag adviseren wij u over de mogelijkheden.

Alle Moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie