Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 130.659 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-194-RD |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 17.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 130.659 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-194-RD |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Veen Groningen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Friesestraatweg 257 |
Postcode | 9746 TJ |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5711157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Referentienummer: V102
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
De Renault Trafic is gebouwd met hoogwaardige techniek en maakt het rijden van lange ritten, maar ook korte stukjes, tot een feestje. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur bij het passagiersdeel is ook een voordeel: geen uitzwaaiende portieren en een royale instap. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! U vindt in deze auto ook airconditioning. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!