Bouwjaar | 10-01-2001 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.895 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-GL-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2001 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.895 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-GL-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HFM-Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zadelmaker 2 |
Postcode | 9502 KE |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52199987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hfm-automobielen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Met kleine beurt
Renault Scenic 1.6-16V RXT
- Kenteken: 53-GL-XG
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- APK tot: 08-04-2025
- Tellerstand: 180895 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4M A7
- Vermogen: 79 kW / 108pk
- Ledig gewicht: 1225 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruit apart te openen
- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser en sproeier
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Halogeen koplampen
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Lichtmetalen velgen
- Mistlampen voor
- Trekhaak
- Zonwerend glas
Infotainment
- Radio-cassette
Interieur
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Velours bekleding
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Elektronische remkrachtverdeling
- Gordels achter
- Gordels in hoogte verstelbaar
- Gordelspanners
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
HFM-Automobielen
Zadelmaker 2
9502KE Stadskanaal
+31652199987
henri@hfm-automobielen.nl
hfm-automobielen.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.