Renault Master T35 2.3dCi 165PK L3 Pick-up Dubbellucht Energy Nr. V204 | Airco | Cruise | Navi | Trekgewicht 3500KG

€ 38.950,- excl. BTW

Bouwjaar 01-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken V-204-MA
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master T35 2.3dCi 165PK L3 Pick-up Dubbellucht Energy Nr. V204 | Airco | Cruise | Navi | Trekgewicht 3500KG


€ 38.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken V-204-MA
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Veen Groningen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Friesestraatweg 257
Postcode 9746 TJ
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5711157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: jun 2019 - 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: 204.

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.500 kg
GVW: 2.500 kg
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 368 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-03-2026

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering Nieuw: Het geadverteerde voertuig wordt geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie vanaf de registratiedatum. Prijs is zonder bijkomende kosten dus inclusief mattenset, volle tank brandstof, tenaamstellingskosten enz. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----- Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Bakmaat 385 x 204 Trekgewicht 3500kg

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Elke rit de perfecte zit met de heerlijke comfortstoelen. Bij de rijke uitrusting horen ook metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. Deze Renault is voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico?s in. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat.

U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie