Renault Master RED T35 2.3 dCi 165 RWD L4 Dubbellucht Energy CityBox Bakwagen Meubelbak | Zijdeur | Achterdeuren | Polylight | Cruise Control | Navigatie

€ 46.795,- excl. BTW

Bouwjaar 02-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken RE-92-02
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master RED T35 2.3 dCi 165 RWD L4 Dubbellucht Energy CityBox Bakwagen Meubelbak | Zijdeur | Achterdeuren | Polylight | Cruise Control | Navigatie


€ 46.795,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken RE-92-02
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Holland Marsh 20
Postcode 9663 AV
Plaats Nieuwe Pekela
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 7606002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.b-mobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jun 2019 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L4H3
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.149 kg
Laadvermogen: 1.000 kg
GVW: 3.149 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Nieuw uit voorraad leverbaar deze Renault Master L4 165PK RWD Dubbellucht met CityBox meubelbak Maatvoering Bak : L4580xB2200xH2200

Laadvermogen: 1.000Kg.

Door de Lengte 4 van het Chassis is deze combinatie en verdeling van gewicht super stabiel en comfortabel in zijn rijgedrag.

CityBox: Uniek, lichtgewicht, kwalitatief hoogwaardig en multi-toepasbaar. Dit zijn de typerende kenmerken van ons product. Door de sterke lichtgewicht opbouw profiteert u volop van effectieve laadruimte en bespaart u structureel brandstof of energie.

Wij vertellen u graag meer over de vele mogelijkheden van Lease.

Wij vragen u bij interesse contact met ons op te nemen voor een afspraak: 085-7606002 www.b-mobility.nl

Trefwoorden: Volkswagen, VW, Caddy, Caddy, Caddy Maxi, Caddy Combi, Caddy Cargo, Transporter, T1, T2, T3, T4, T5, T5 GP T6, T7, Crafter, L1, L2, L3, L4, H1, H2, H3, H4, Multivan, Caravelle, Highline, Comfortline, Bulli, DSG, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, Enkel Cabine, Dubbel Cabine, DC Laadklep, dHollandia, Lang, BM, Bakwagen, Autotransporter, tijhof, Meubelbak, Bedrijfswagen, Mercedes, Mercedes Benz, Citan, Vito, Sprinter, V Klasse, CDI, Citroen, Berlingo, Jumpy, Jumper, HDI, BlueHDI, Ford, Transit Courier, Transit Connect, Trasit Custum, Transit, Ranger, Ranger Raptor, F 150, TDCI, Renault, Express, Kangoo, Kangoo E-tech, Trafic, Master, DCI, Opel, Combo, Vivaro, Movano, CDTI, Peugeot, Partner, Expert, Boxer, Fiat, Fiat Professional, Doblo, e-Doblo, Scudo, Ducato, Fiorino, Talento, Euro 4, Euro 5, Euro 6, Euro 7, Nissan, Townstar, Primastar, Interstar, Iveco, Iveco Daily, MAN TGE, Toyota, Proace City, Proace city electric, Proace City verso, Proace, Hilux, Land Cruiser, Tundra, Dodge Ram, Ram 1500, Ram 2500, Ram 3500, L1H1, L2H1, L3H2, L4H2, L4H3, L2H2, Airco, Cruise Control, Automaat, Handgeschakeld, Chassis Cabine

= Bedrijfsinformatie =

De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie