Renault Master RED T35 2.3 dCi 145 CityBox Laadklep | Zijdeur | 3-Pers. | Airco | Cruise Control | Bluetooth | Dhollandia

€ 43.750,- excl. BTW

Bouwjaar 06-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken RE-93-88
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master RED T35 2.3 dCi 145 CityBox Laadklep | Zijdeur | 3-Pers. | Airco | Cruise Control | Bluetooth | Dhollandia


€ 43.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken RE-93-88
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Holland Marsh 20
Postcode 9663 AV
Plaats Nieuwe Pekela
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 7606002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.b-mobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jun 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.568 kg
Laadvermogen: 932 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 4200 x 2110 x 2320 cm
Laadklep: Dhollandia, achtersluitklep, 1000 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal

Nieuw uit voorraad leverbaar!

Bent u op zoek naar een bedrijfswagen die qua afmetingen tussen een bestelwagen en vrachtwagen zit? Dan is de Renault Master bakwagen met laadklep een goede optie. De afmetingen van de laadruimte (een CityBOX) zijn: 4.20 meter lang, 2.11 meter breed en 2.32 meter hoog.
De afmetingen van de bakwagen met laadklep liggen vast, maar u heeft wel verschillende extra opties. Zo hebben wij uitvoeringen met een zijdeur aan de voorkant. Ook hebben wij ervoor gekozen om een spoiler boven de cabine te plaatsen. Een spoiler is goed voor aerodynamica, waardoor de bakwagen zuiniger rijdt.
Door de ruime afmetingen van de Renault Master bakwagen met laadklep is de bedrijfswagen perfect voor beroepen waarbij u producten in grote karren moet vervoeren. Daarbij kan u denken aan bijvoorbeeld bakkers en bloemisten.
Ook is de bakwagen met laadklep gezien de afmetingen heel geschikt voor verhuisbedrijven. Met de laadklep kunt u namelijk zware spullen makkelijk in- en uitladen. Om die reden is de bakwagen met laadklep ook handig voor transporteurs van grote huishoudelijke apparaten.
De Dhollandia-laadklep kan zelf een gewicht van 1.000 kilo aan.

Wij vragen u bij interesse contact met ons op te nemen voor een afspraak: 085-7606002 www.b-mobility.nl

Trefwoorden: Volkswagen, VW, Caddy, Caddy, Caddy Maxi, Caddy Combi, Caddy Cargo, Transporter, T1, T2, T3, T4, T5, T5 GP T6, T7, Crafter, L1, L2, L3, L4, H1, H2, H3, H4, Multivan, Caravelle, Highline, Comfortline, Bulli, DSG, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, Enkel Cabine, Dubbel Cabine, DC Laadklep, dHollandia, Lang, BM, Bakwagen, Autotransporter, tijhof, Meubelbak, Bedrijfswagen, Mercedes, Mercedes Benz, Citan, Vito, Sprinter, V Klasse, CDI, Citroen, Berlingo, Jumpy, Jumper, HDI, BlueHDI, Ford, Transit Courier, Transit Connect, Trasit Custum, Transit, Ranger, Ranger Raptor, F 150, TDCI, Renault, Express, Kangoo, Kangoo E-tech, Trafic, Master, DCI, Opel, Combo, Vivaro, Movano, CDTI, Peugeot, Partner, Expert, Boxer, Fiat, Fiat Professional, Doblo, e-Doblo, Scudo, Ducato, Fiorino, Talento, Euro 4, Euro 5, Euro 6, Euro 7, Nissan, Townstar, Primastar, Interstar, Iveco, Iveco Daily, MAN TGE, Toyota, Proace City, Proace city electric,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie