Bouwjaar | 05-12-1991 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 87.086 km |
Deuren | - |
Kenteken | VN-16-TY |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 78 kW (106 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-1991 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 87.086 km |
Deuren | - |
Kenteken | VN-16-TY |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 78 kW (106 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hovingh Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aduarderdiepsterweg 14/3 |
Postcode | 9745 EM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5515658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50505938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hovinghoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master B 110-35
- Kenteken: VN-16-TY
- Merk: Renault
- Model: Master
- APK tot: 19-08-2024
- Tellerstand: 87086 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 1991
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 3160 kg
- Max. trekgewicht: 3000 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 212 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Deze bus heeft slechts 87086 kilometers gelopen!!
Heeft een achterasprobleem, maar dat wordt binnenkort gerepareerd.
APK tot augustus 2024!
Goedkoop is duur koop. Wij bieden u wel! wat marktplaats u niet biedt is 3 maanden service garantie bij nieuwe APK!
Auto boot of caravan alle inruil mogelijk!!
Bel voor meer informatie: 06 50505938
of kom langs voor een proefrit
Betaling in termijnen mogelijk vraag naar de mogelijkheden.
Hovingh Occasions
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745 EM
Groningen
info@hovinghoccasions.nl
hovinghoccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!